• Wpisów: 132
  • Średnio co: 8 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 00:56
  • Licznik odwiedzin: 4 252 / 1101 dni
 
olaniza16
 
Dzisiaj pierwszy raz liczyłam kalorie tak dla orientacji. Chciałabym od jutra trzymać się ok. 1600 kcal. Zobaczę jak moje ciało na to reaguję i czy są szybsze efekty.

e94110cf304ad9f51d5757f391e1e3fd.jpg


Tutaj macie stronkę, gdzie nie mając wagi możecie mniej więcej wyliczyć kalorie
-> www.ilewazy.pl/


Mój bilans kaloryczny:
-śniadanie:
4 łyżki płatków jaglanych ugotowanych na 1 szklance mleka 2% z 6 daktylami ( ta mniejsza odmiana) -> ok. 345 kcal
- II śniadanie:
2 kromki chleba pełnoziarnistego z małą ilością masła w kostce i 2 plasterki wędliny -> ok. 250 kcal
-obiad:
domowa pizza na spodzie z mąki żytniej, z piersią z kurczaka, kukurydza, pieczarkami oraz papryką) + sos czosnkowy na jogurcie naturalnym ok -> ok. 600 kcal

Pizzy wyszło mi ok. pół blachy na ciasto i ten kawałek podzieliłam na dwie części i drugą zjadłam na kolację. Pominęłam podwieczorek, gdyż mimo, iż jest to "uzdrowiona" pizza to i tak jest kaloryczna.

-kolacja:
reszta pizzy ok. 600 kcal

Razem ok. 1800 kcal. Myślę, że to wina pizzy, ale nawet takiej domowej nie jem za często. Tyle spożywam mniej więcej każdego dnia i tak jest to już deficyt kaloryczny, więc nie łame się i wy też tego nie róbcie ! Dacie radę! :)


8b90144528ef68aab82d65d52c0ccc58.jpg


Dzisiejszy trening : 33 min z Fitness Blender

Troche motywacji na dzisiaj :)





02046a20a633de082c539a626b160060.jpg




8f9754962fb5138b62af75a85133d381.jpg




enhanced-buzz-620-1416607904-17.jpg

Nie możesz dodać komentarza.